Kalv på grönbete

jaha.. träningen igår i stormen var icke rolig.
va 12 st.. (?!) körde uppvärmning. tog typ skitlång tid att bli varm.
sen körde vi lite diverse styrketräning och brottning.
va med Maddish denna gången.. trodde hon va starkare ;)
hon tränar ju styrketräning :)
efter 40 min träning sa Tränarn att vi skulle löpa de sista 20 minuterna.
eftersom bollarna bara flög iväg.. i stort sett omöjligt att se något i motvind.
så där sprang viöver planen i intervaller. efter 5-10 min fick vi avbryta.

men men fick lite träning i alla fall..
det enda som finns i hjärnan under hårdträning är att få komma ut på gräs.
man blir som en kalv på grönbete.
tänk- första matchen på romelevallen. ahh its lovely.

image89

på den planen har man sprungit på sen man va 5-6 år. om inte tidigare.

nä, nu ska jag städa lite o sen iväg o jobba 14-17.. haha lönt?
sen mys ikväll :)

haha förresten så såg jag - förmodligen the worst music video ever på VH1.
http://www.youtube.com/watch?v=GCPSh47gHz8
ni måste kolla in den. haha

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback