Naked Juice Bar

Vaknade vid 9 tiden av att Marie ringde.. eller ja. vaknade efte. haha
sen ringde jag syrran, hon o mamma skulle ut o gå.. så jag hängde med.
skönt o komma ut sådär på morgonkvisten faktiskt.
sen lite bus med Mirella eftersom iza skulle passa henne =)

Sen begav jag och mamma oss mot Lund. droppade av Elin.
sen vidare till ÖB.. haha fyndade massor =)
massa shampoo, balsam, krämer, bönor, makrill till älsklingen, tuggummi.. ja och mycket mer =)
sen en sväng inom rusta också.. dock inget fynd där.
in på nova och åt på Wok Kitchen.. Vegetariska vårrullar och ris.. MUMS!
sen efter det blev det en juice från Naked Juice Bar.. helt underbar juice.
(alla som varit på Nova kan inte ha missat den)

inom systemet på vägen hem.. haha andra gången jag handlar där.. nervös =)
sen blev det massa lek med Mirella igen.. Älskar den tösabiten alltså.

sen somnade jag framför tv:n en timme.. skönt :)
mys med Henrik innan han skulle ut o springa.
jag gick hem till Pappa en sväng också.

Har kollat lite fotboll också.. har bara en sak i huvudet när jag hör Anders Svensson..
HAHA "Den flygande köttbullen" som min älskade lillayster så fint kallade honom.

nej nu ska jag duschi.

sköt om er.



Min Josse och jag
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback