Ren idioti

fy för va jag är trött idag.
i fredes överraskade vi mamma med att dra iväg henne på ett litet SPA =)
för hon fyllde ju 50 i torsdes =D hon blev så himla överraskad och glad :D
det behövde hon verkligen - Min Mamma

Så, det va alltså jag, Iza, Elin, Moster Lotta, mamma, och Marie.
mycket mysigt va det med champagne, vin, snacks, fruktfat.
sen skulle vi vidare och ta en öl.. men ja. det blev ju några fler.
och träning dagen efter kl 11.. inte skitroligt.
men jag har fått problem med benhinnorna så jag kunde knappt va med pga det =/ it hurts.

efter träningen va det möte - alltid något klydd.
blir så lack när EN person kan sätta stopp för ungdomar att ta ett kliv upp i damlaget.
jag menar, vill de gå upp så ska väll inget hindra dom? Hindra dom från att utvecklas?
det är ren idioti.
Hade det varit på herrsidan hade det inte varit någon diskussion.

Efter träning och möte var det dags att jobba.
15-23 stod på schemat - men det blev några timmar längre.
eftersom den som skulle jobba natt blev sjuk.
så jag jobbade till 02..

vaknade nu precis.. jobbigt att sova ensam
kom hem nu bebbe

ut o gå en sväng nu kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback