Sköna söndag.

usch, nu står jag här igen.. jobbet..
har precis haft besök av min kära lillebror och hans kompis.
och nu precis kom min andra kära lillebror.. bonusbrossan.. och hans odrägliga kompisar. haha
de äter fane mig vad som helst.. sålänge det är gratis.

ligger efter i mitt privata tidsschema..
men jag orkar inte stressa..=)

cupen gick väll sisådär..
en förlust, en vinst och en oavgjord.
spelade kiss kass värdelöst..
det var som att kolla på ett helt annat lag.
det var inte Veberöds AIF som har gått upp i div 2 som spelade.

men men.. vi va där för o ha roligt.
och det hade vi =)
får ta nya tag inför matchen på tisdag.
första träningsmatchen. loooligt.=D

Nej, nu får jag nog ta och sätta igång med mina sysslor här. haha

har förresten haft en skitbra dag idag.
kollade på film med Älsklingen imorse.
The Kingdom - så jäkla sjuk.. sjukt bra - se den.
sen iväg med Farmor, Farfar och Lillan till Kusinerna.
Hälsade på.. lilla kusinbarnet william. =)
inte ens en vecka - hjärtegull.
ännu en ängel man kommer skämma bort =)

sen var det hem och sen upp till Mams och äta middag.
alltid skönt att komma "hem" =) kela med Pysen.

sen när vi kom hem somnade jag i soffan en sväng :)

Näää nu kallar verkligen de där kassorna på mig.

Love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback