Angel of mine

tänkte uppdatera hur det går med mitt "sluta äta godis" projekt.
det går kanon. inte ätit en godisbit på mer än 24 timmar. haha :)
Jag kan om jag vill :)

igår var det träning igen - under styrkan skulle vi brottas.
Jag och lillsyrran haha.. skallade henne.
sen fick vi byta så jag hamnade med Lina. och ja.. Lina är bra mycket starkare än mig.
så där låg jag på marken efter ca 10 sek haha.

och imorse kunde jag inte somna om (som vanligt) när Henrik gick.
på med tv:n och lookade Beverly Hills såklart.
sen fick jag för mig att göra situps o armhävningar.
ja, jo..jag har nog slått huvudet.
gjorde massa andra övningar också, kissande hunden, knäböj, tåhävningar, rygglyft.
och nu ska jag ut o gå i regnet. kanske inte riktigt lika roligt att det regnar.

Sen jobb 14-23.

When I first saw you, I already knew
There was something inside of you
Something I thought that I would never find
Angel of mine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback