nytt år.

jaha.. Nytt år.. nya möjligheter som det sägs..
och visst blir det nya möjligheter för mig.
sitter o väntar o väntar på det där förbaskade brevet från skolan.
vill så jäkla gärna börja plugga nu!

är så trött på att jobba natt.
allting man gör nu går på rutin.
dammsuga, skrubba golv, räkna kassan, städa lite till.
göra sallader och baguetter, städa lite till, hämta in tidningar, göra nytt kaffe,
baka bullar och göra frukostbullar och semlor.

och mellan det kommer det kunder.

Ibland när jag kommer hem o lägger mig i sängen.. så funderar jag "shit, räknade jag verkligen kassan?"
förstår ni vad jag menar? det känns nästan som om man gör det i sömnen.

Henrik är helt underbar. stöttar alltid och finns alltid där <3

ska ju flytta om ni inte har hört det. Flyttar in till Henrik =)
visst, det kan tyckas vara lite väl tidigt. men fuck er..
känns onödigt att springa o betala 3400 för min lägenhet när vi aldrig är här.
och allt känns så bra.. och tack alla ni som stöttar=)

Nä, nu ska jag hoppa in i duschen. o sen krypa ner i sängen igen.
jag och lillebror va ute o sprang innan.
gick knappt att springa på vissa ställen.. snor halt
men men :)

imorgon börjar fotbollsträningen.. hårdträning 2-3 dagar i veckan nu.
blööh. skona mig.

sköt om er :)




Kommentarer
Postat av: Glenn

Det är fan sant My.. Din humor är så himla mycket densamma även om du är cptrött eller inte.. :D hahahha =) du är lika störd :D

2008-01-08 @ 05:06:19
Postat av: Anna

tycker du gör rätt som flyttar in med henke. jag gjorde samma, varför ha en lägenhet sm bara står?!
man måste prova ju :) man kan alltid hitta en ny lägenhet.. lycka till :) kram anna

Postat av: Marre

Vad kul att ni ska bli sambos :) Puss gumman!

2008-01-08 @ 19:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback