Åhus i helgen som gällde.

Då var denna helgen förbi.
den har spenderats i Åhus med världens bästa tjejer.
Vi var med i Beachfotbollen.
vi vann vår grup i lördes. så det var kvartsfinal som gällde i söndes.

på Lördagskvällen hyrde vi cyklar och cyklade till Martins stuga.
där befann sig hela herrlaget som också var med och spelade.
himla trevligt var det där. vissa badade bastu och vissa hade sönder dubbelsäng.
sjukt tråkigt när sånt händer.men men =)
Blev en del alkohol. men det hör väll till =)

jag och Mia begav oss därifrån sist av oss tjejer.
vi skulle alltså skjutsa på världens minsta cykel.
och vilka jäkla backar sen då. haha
det slutade med att jag satt på styret och hade Mias kudde som skydd ifall vi skulle ramla.

Var riktigt segt att gå upp dan efter. skulle var utcheckade kl 10.
men värst va det nog för herrarna som skulle spela 09.20. haha riktig skadeglädje där ;)

Vi vann kvartsfinalen och tog oss till semi.
men där tog det stop för oss.
ingen hade varken vilja, ork eller motivation kändes det som.
så vi slutade som 4:a.. men det är inte så illa pinkat faktiskt.

Måste tack Päris som ställde upp och var med i söndes. =)
Och Natti Plutt och Tina Fina som va hejaklack;)


Slocknade rätt så snabbt igårkväll.
trött som en gris.

och nu har jag varit ute och sprungit.
riktigt tungt va det, men nu känns det skönt.

rätt så roligt att höra att folk läser min blogg.
"kommer du skriva om detta på myssel.blogg.se?"
haha. Jaarå.

Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback