Flitigt flitigt.

Fredagen gick så jäkla snabbt känns det som.
vaknade kl 9. jag och henrik stack ut och sprang.
körde ner och handlade, åt frukost.
sen va vi igång och städade hela lägenheten.
Chefen ringde och sa att en blivit sjuk så jag va tvungen att jobba natt.
surt när man är inställd på att jobba 15-23.
men nä, då ska man hipp som happ BÖRJA kl 23 istället.
Sen helt plötlsigt va det dags att tänka på middag.
Blev taco med Eric oxh Sara =)
Spelade lite spel sen också.
tråkigt när VISSA fuskar.. eller hur älskling? ;)

nu ska jag ta tag i detta. ser ut om ett bombnedslag här.. suck.
Frå grattulera Lillan.. hon har fått jobb.
så hon ska jobba med mig imorgon natt =)
Höhö.. tror vi kommer ha rätt skoj =)

Puss och kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback