Ändå Inte.

Nu är jag äntligen hemkommen efter en natts jobb.
sjukligt trött - fast ändå inte.
Hade såå himla mycket hellre varit med mina änglar igårkväll/inatt.
Hoppas ni hade kul ladies =)

igår var det Lund med Tina Fina som stod på schemat.
Sagt och gjort. blev lite shopping och lunch.
Natti Plutt joinade även en stund =)
Himla mysigt att träffa Tina igen. längesen.
sen mötte vi upp Emma=)
bussen hem och sen kika lite på alla valpisarna och sen hem till Farfar som fyllde år.
Smarrigt med kakor och jordgubbstårta.

Sen på kvällen var dte träning.
jag orkar inte längre.
jävla benhinnor.
kapa av benen under knäna vettja.


NEJ vet ni.. Nu är det dags att skalla kudden rejält.

Puss och love.
None
<3

Kommentarer
Postat av: Lillan

Men jag fick dig allt att skratta på träningen:)

Postat av: Cheap Jordans

Thank you for taking the time to publish this information very useful!

2010-12-28 @ 03:37:50
URL: http://www.nike2us.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback