beställning hit, beställning dit.

det var inte så svårt att gå upp imorse.
ramlade av sängen vid sisådär kavrt i 7..

står nu och hispar upp mig.
ska göra mejeribeställning.
har inte gjort det på..
ja jag vet inte hur länge.

och så ska det beställas växel, hämta växel,
returneras tidningar osv osv.

till råga på allt.. så kommer det en NY sommarjobbare idag.
som aldrig jobbat innan.
så det blir upplärning på honom också.

jag hatar att bossa över andra. blööh.
jag är för snäll för att någosnin kunna bli chef. haha

nej, ta tag i detta nu.

återkommer säkerligen senare =)

Ha en underbar dag.

Kommentarer
Postat av: Emma

god morgon, tidigt upp som jag :) Lust att delta i min tävling, sista dagen, ikväll tar jag ut en vinnare


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback