Den där Tina

My, vill du ha pyjamas?
Tina efter en utgång. hon menade hamburgare?

Jag- Åhh jag är såå kissenödig..
Tina- hahaha va sa du? Jag är såå kissi-mannen!!
behöver nog inte ens förklara.haha

eyy guapa.
hej
Så mysssigt vi har det, du, jag och ungarna..
vänta, vänta jag ska bara gå till toaletten!
Tinas och min låt. haha

"Tina-jag vill inte ha mycket dressing i korven..
Korvgubben lägger en klick.
Tina- STOP!!
Jag- Men tina, helt ärligt? en droppe??
Tina- Ja, okej, lite till då.
korvgubben hinner lägga en droppe till
Tina- STOP FÖR FAN!"
sen klagar hon på att korven va för torr.
Det ska va Tina till det =)

"Tänk om tåget inte går längre än såhär?"
säger Tina när vi precis satt oss på tåget i Malmö, som ska gå till Lund!

"asså, vi kör först dit, o sen dit, o sen dit, o sen är vi där"
Tina är sjukt bra på att förklara saker =)

"men asså, vi kan gå över nu.
eller fan, där kommer ju bilar från andra hållet också"
när vi skulle gå över ett övergångsställe i malmö.
Akta er för Tina i trafiken =)

Asså My, kan du knyta om min servett?
Men hon menade rosetten på klänningen. haha

Vem ska nu kläcka ur sig en massa kloka kommentarer när Tinis är borta i minst 5 veckor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback