Helgen

Avskedsfest i fredes för Tinis.
himla trevligt. och god. mat.
Tack för allt hjärtat <3 gonna miss you.

En liten konversation mellan mig och henke på förfesten
Henke - Asså, skeppsbron har inte ens öppet.
Jag. Jojo, dom har öppet till 19.
Henke - Va? nä dom har inte öppet.
Jag - Men varför skulle dom inte ha öppet?
Henke- Asså, va trodde du jag sa My?
Jag- Konsum väll?
haha snacka om att ha skit i öronen.

Blev slagt i fredes. va väll helt okej =)

Och igår var det lekar med laget och sen se matchen.
Sen stack vi ut till Humlamaden och Cowboy fest.
fick skitont i magen så jag och jennie åkte hem.
Tack älskling för du hämta =)

idag har jag strykit lite och ska damma, dammsuga och torka golv.
Ha även hunnit med att se lite fotboll.
Herrarna vann med 2-0. gutt.

sen ikväll ska jag käka med tjejerna på puben.

och sen åker Tina Fina inatt.

Puss och kram honeys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback