tacopaj och klänningar

Vad jag gör uppe nu är ett mysterium.
borde egentligen vara svintrött.

aja.. igår jobbade jag 15-20.
sen hem och fixa till en tacopaj som överraskning till Henrik.
Han har tjatat om det hela veckan=)
så igår när han kom hem efter 16 timmars jobb och match efter det så var han värd det ;)

den blev faktiskt jäkligt god (om man får lov att vara lite ego?) =)
är ingen höjdare på att laga mat.
men den lyckades jag med :)


Här kommer även två bilder på klänningarna jag fick hem igår.
tyvärr passde bara en. Men nu blir säkert lillsyrran glad att få två klänningar.
jäkla boppar man har. hatar det!!

 

Glömde fota den tredje. men den va vit  svart halter.

Ska försöka sova lite till nu.

Puss och kram.

Kommentarer
Postat av: Fashioninlife

Snygga klänningar :)

Postat av: Emma

2008-06-12 @ 23:30:09
Postat av: Emma

Vad fin klänningarna var :) Vi ses imorgon då är de fest!

2008-06-12 @ 23:30:50
URL: http://emmaaas.blogg.se/
Postat av: Sofia

My! Var har du köpt din vita klänning? :) Supersöt! Kram!

2008-06-12 @ 23:40:53
URL: http://onesize.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback