Tisdag.

Tisdag idag.
men känns som måndag eftersom jag va ledig igår :)
va på kusin andys student =)
Henrik va också ledig så på dagen åkte vi till Nova för att handla studentpresent =)
käkade lunch på Johannas sen. smarrigt =)

Pappa, Marie, Elin, Linus, Rasmus och Maja har åkt till Egypten.
lite lagom avundsjuk.
va nere och passade hundarna en sväng igår.
passade även på att hoppa studsmatta =)
Vi blev som barn igen jag och Henrik.

Idag ska jag jobba 14-18 och en iväg o träna =)
Matchen i söndes slutade 3-3.
en poäng är väll bättre än inga alls =)

nej, nu ska jag fortsätta städa lite.

Puss och kram.


Kommentarer
Postat av: mams (mormor)

gud vad ni är fina ihop!!!! kan du inte komma till mej o städa oxå?

2008-06-10 @ 15:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback