Våga Vägra Fylleslag

Jaha.. såklart är jag pigg nu.
Henrik är inte hemma än, är nog inte hemma än på 1½ timme :(
känns så tomt utan honom hemma.

Kom oh tänka på en sak i lördes på Tingvalla.
Egentligen känns det hemskt att säga detta.
Folk bara dricker för att det SKA va så..
För att bli odrägliga, otrevliga och idioter.
Nu menar jag inte att alla blir otrevliga och fucked up.
men en hel del.

Helt ärligt så har jag tröttnat litegrann på det där.
och jag festar inte ens ofta nu.

Jag tycker det är så himla mycket trevligare att bara sitta några st och umgås.
snacka skit, dricka lite cider eller vin.
Än att supa skallen av sig och må helkass dagen efter.
men sen att jag mår lika dåligt om jag dricker lite som när jag dricker en hel del..
det är en annan femma =)

Nej.. drick när ni känner för det och inte för att det SKA va så.
för honestly - vem vill sluta som Lindsay?



Nu tänker säkert många av er
"åhh det är bara för hon har Henke nu"
Må hända, Må hända..
but it´s still me. same old me.
fast med mindre alkohol i livet.

Våga Vägra Fylleslag ( då och då )
Fast jag kan ju erkänna att sillafesten är ett undantag.
går icke att missa ju. haha =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback