Creepy

igårkväll när jag skulle gå o lägga mig..
så ringer det plötsligt i port-telefonen..
jag blir skiträdd och säger till Henke att han får svara..
han kollar ut först.. ser ingen.. sen hör man hur det ringer i de andras telefoner också..
tyckte det verka skitskumt..
öppnar fönstert och försöker se.. men ser inget..
ringer Syrran som bor granne med oss och frågar om hon kan se vem de är.
sen helt plötsligt hör vi hur han börjar skrika o gråta.
och yra något om " mina barn är här ute och fryser"
sen ringer de i hans telefon.. sen kutar han in i skogen.. snubblar o ramlar.
sen in i grannens trädgård..
sen kommer där 3 äldre personer.. som tydligen försöker hjälpa honom..
fattar ingenting.. sen försvinner dom bara?

lite lagom läskigt.. kunde ju dock ej somna efter det..

men men.. allt händer på sjöbovägen 29 haha =)

Kommentarer
Postat av: CAZZIS

Godmorgon ;)

2008-03-23 @ 09:53:39
Postat av: Åsa

Ja, de va läskigt med porttele igår kväll. Undra vad det handlade om... Läskigt iaf. Kom in på din blogg via syrrans.

2008-03-23 @ 12:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback