det förflutna

Varför frågar man något om ens förflutna om man sen ska gå o bli sur för svaret?
då vill man ju egentligen inte veta sanningen.. är det då bättre att jag ljuger?
Och nej, jag tänker inte ljuga.. frågar man något så får man ett ärligt svar.
Alla har vi ett förflutet och jag är kanske inte så himla stolt över mitt..
men det är ingenting jag kan göra åt det nu.

Aja.. står på jobb nu.. ska jobba 6-9..
sjukt onödigt när jag kan ligga hemma och bufflas med Henrik istället.
blir hämtad här av laget kl 9.. för att bege oss till Kristianstad och spela match mot Wä.
så, jag missar alltså 5 timmar på jobb med sjukt hög OB.
men.. vad gör man inte för laget?
haha nä,. men jag jobbar ihop dom timmarna i helgen igen faktiskt så=)

träningen igår va skitrolig faktiskt.. lixom i tisdes =)
men är fortf dåligt med folk.. =(

Sköt om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback