fucking thursday

jävla röööööv väder!!!
hade planer på att åka in o handla presenter till Syskonen idag!!
men hur motiverad blir man när man kollar ut??
blåser och regnar som fan.. öhhh.
måste måste ut i skitvädert!!

jobbade igårkväll.. massa massa uppgifter att göra som chefen slänger över på en.
men men.. det ska ju göras.
sen hem och slänga sig på älsklingen i soffan.<3

såg lite fotboll också.. straffarna..
inte för att jag är särskillt insatt i Champions League.
men det va rätt så spännanade faktiskt :)

och som vanligt kunde jag inte somna om imorse när Henrik gick upp.
på med tvn i hopp om att få se beverly hills..
men nääähä.. nu sänder dom inte det tydligen? :(

blev flippande mellan nyheterna,MTV och VH1.

nej.. frulle nu.. sen duschi.

och jag funderar som tusan på om jag verkligen ska träna ikväll..
måste bli av med förkylningen..
men samtidigt vill jag träna..
ångest.


so long.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Godmorgon:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback