Onsdag / Torsdag

Igår jobbade jag ca 13.15 - 16.00
lönt?haha NEJ.
men men.. sen hem o mysa lite med älskling innan han skulle iväg på samling.
sen blev jag och mamma hämtade 18.30 av Lasse o Lena.
Iväg till staffanstorp och kolla på match.
De mötte Genarp.. och ett derby är ju ett derby..
sjukt roligt att kolla.. men vissa är ju för roliga..
slänger sig och skriker som fan.. sen när dom inte får frispark med sig.
så ställer de sig upp och springer glatt vidare.

Matchen slutade 3-3.. va väll ett ganska rättvist resultat

och idag har jag spenderat förmiddagen med Farmor o farfar :)
Körde till malmö o handla o så en sväng inom blomster landet.
Shit vad många krukor och vaser det finns.. ahh så fina :D
vill ha vill ha vill ha :)

ska snart åka ut till kusinen och hälsa på :)
Gulla med lille william.. hihi:)

Träning ikväll.. kommer inte orka ett skit..
med tanke på min lilla löpningstur igår.. sjukt jobbigt.

och sen jobb inatt..

so long suckers.


Slänger in en bild på mig och raringen Emma.
Päran är så jäkla söt och jag fular mig som alltid. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback