Påskmiddag och bad

igår var det lite påskmiddag för mig och henke hemma hos kära far och Marie  =)
åt dock inte jättemycket.. MEN jag smakade laxen.. men ingen förtjusning :P
sen var det dags för att bada =D
så jäääädra skönt alltså.. en god drink i handen och nära o kära runt om och musik.
Helt perfekt !

sen efter typ 15 min så bara dör badet.. vi bara..hmm?
gick ngn propp eller säkring?
pappa o lillebror sprang runt o kollade allt möjligt..
men sen satte den igng igen.. så visade det sog att den bara gjorde en själkontroll eller ngt. haha=)
Pappa blev helt nojig och trodde den hade gått sönder.
fotade även lite.. får ha bilderna av Marie så jag kan lägga upp några :)

sen va det ostbricka och lite vin..
sjukt mysig kväll faktiskt =) Tack pappa o Marie <3

och idag har jag bara jobbat.. belv även sovmorgon imorse =)

skönt och mysigt :)


jobbar hela veckan nu o sen på fredag morgon blir dte träningsläger =)


sköt om er. Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback