torsdag eftermiddag.

Har varit i stan nu.. blev ju kanonväder till slut :)
mötte upp Nattiplutt där inne :)
Kul o träffa dig stumps :)
fikade och gick på jakt efter en väska till henne - dock utan resultat.
men hittade massa annat.. skönhetsprodukter o så :)
och presenterna jag var ute efter i alla fall :)
köpte en liten sak till Henrik också :)

Gick hem till pappa och marie en sväng..
följde med Marie ut med hundarna.. gick en sväng ute på Ljungen :)
busat med valparna också :)

nu sitter jag på lillebrors rum och kollar på när han och Bonuslillebror slåss.
haha de är kassa..

la även in lite bilder på facebook.. oldies :)
så gå in där o kolla vettja :)

Nu ska jag bege mig hemåt..
har ju disk o massa tvätt.

Sköt om er.


Jag och världens bästa Anna i Sunny. <3

Kommentarer
Postat av: Banäna

awww älskling!!!

2008-03-12 @ 15:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback