Var blir vårt lag av?

Ursäkta mig nu..men jag måste få ut mina aggressioner.
försökte kräka av mig lite på Henrik och lite på lillebror..
men ahh jag bli så förbannad rent ut sagt.

Om man skickar ut en enkät och de flesta i laget kryssar i att de vill satsa på att ta en plats i div 2..
Kan man då komma 5 månader senare och säga.. Nej, tyvärr, jag prioriterar annat..??
Jo visst kan man göra det.. men är man ett lag.. då får man väll kämpa för laget.
Jag håller med Assal och dem som idag på mötet sa att det var riktigt dålig stil mot de övriga i laget.
jag menar.. visst.. det finns två saker.. som enligt mig går före fotbollen.
det är skola och jobb.. sen kan det ju dyka upp oväntade saker såsom dödsfall, akut sjuk, skador osv.
det förekommer alltid - och det är inte bara i vårt lag - utan det är alla lag.
så egntligen har alla lag samma grunder att bygga på.

och sen.. för att inte tala om ett träningsläger..
visst, man ska ha kul på ett träningsläger.. men kan man inte ha kul utan att dricka så vettifan vad det är för fel.
är inte fotbollen ett bra skäl nog att INTE dricka alkohol på ett träningsläger?
jag förstår inte ens att vi hade en diskussion om det..
det är i mina ögon självklart att - är man på träningsläger.. då tränar man väll för fan?
annars hade det hetit krökarläger ju. och hallå, det kan vi väll??

visst - jag och tjejerna söp rätt så friskt i våra yngre dagar på träningsläger.
men helt ärligt.. kommer det hålla i div 2 att komma bakfull till träningar och matcher??
hade jag varit tränare vettifan vad jag hade gjort..

och att man har tappat motivationen nu såhär på grusperioden.. vem gör inte det?
men det är bara till att bita sig i läppen och på med det där leendet på läpparna även om de är tufft.
för man har igen det 1000 ggr sen när man börjar på gräs.

nej gud vad jag pladdrar på.. tror fingrarna kommer ramla av mig snart..

sjukt tråkigt inlägg för er som inte är så insatta i träning och fotboll och allt som har med det att göra.

och ni andra kan ju rätta mig om jag har fel?

Kommentarer
Postat av: Jonas

Oj vad seriös du verkar vara med fotbollen, div2 är ju bra, vilken position har du?

2008-03-16 @ 20:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback