Når man inte bollen..

GOD DAMN va jag e trött nu..
ska nog fan snabba mig att göra klart baguetterna
och sen bara sätta mig och vila..

Matchen gick sisådär.. förlorade med 3-0.
fattar icke vad det är som är fel.
alla säger att de "vill så himla mycket"
men jag tror det handlar om att motivationen inte finns där.
men men. spelade sista 20 typ.
drog på mig ett gult kort. antingen det eller mål så det fick bli gult. =)
"når man inte bollen så tar man benen"
Det kör jag stenhårt på.

Aja.. trodde jag skulle kunna sova på bussen.
men nepp. blev åksjuk på vägen upp.
och på vägen ner va jag pigg fram till Lund typ.

får sova lite längre imorgon.
men har egentligen inte tid med det.
men men.. jag har vatt med om värre.

Nej, nu ska jag ta mig i kragen och fortsätta.
BARA 3 TIMMAR kvar tills jag ska skalla kudden rejält.

Puss och kram honeys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback