Avkräkning på g!!!!

Nu sitter jag här som ett jäkla kolli.
Vet varken in eller ut (igen).
Skrev på för Hardeberga ikväll. Jag vet inte riktigt hur jag känner - Egentligen.
Visst, verkar va ett bra lag. Men gaah det är ju inte Veberöd.
får väll sluta hänga upp mig på detta och göra det bästa av situationen.

och jag är såå jäkla trött på mitt fucking jävla rövskits jobb.
Kan bero på att jag jobbar nonstop fram till nästa fredag nu.
Då är jag ledig lördagen. sen jobbar jag 2 veckor i sträck igen typ.

Alltid när jag kommer till jobb så är det något som är fel.
Varför kan människor inte bara sköta sitt jobb??
Är det för mycket begärt i dagens samhälle?

Och det känns som om jag verkligen inte har NÅGOT LIV!!!
Har knappt träffat Henrik denna veckan och det suger!

Han jobbar också som en galning.

Är det såhär det ska vara fram till man är 65???
Nä, då dör jag.


Och ont i ryggen fick jag också på träningen!!
förvånar mig inte om jag sabbat den igen o får ont i benhinnorna igen!!
Det hade ju verkligen varit pricken över i!!

Och inte nog med detta så saknar jag mina tjejer!!

Kommentarer
Postat av: Madde

Saknar dig med gumms!..

2008-11-28 @ 14:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback