Gårdagen

Jaha.. bakis söndag till max.
Skulle träffat Tinis men det smög sig.

Gårdagen va sjukt rolig. Förfesterna i alla fall.
Först hos Ludde och sen hos Glenn.
Massa foton togs. Henke får skicka dom senare.
När vi kom dit vi skulle så va det fullt i garderoben. Sjukt jävla oplanerat.
till slut fick vi hänga in våra jackor o då va det dans för hela slanten.
Spenderade större delen av kvällen med Tinis och Sabina på dansgolvet.

I slutet skulle vi hämta jackorna.. hmm var va min lapp?
Som både jag och Martin hängt våra jackor på..
BRA MY, BRA !! Hittade den när jag vaknade innan.
Den låg nog i strumpbyxorna (hur den hamnade där e ett olöst mysterium)

Medans vi väntade på att Henke skulle hitta sin jacka.
Så mobbades Malle för sina rynkiga fötter. haha hennes strumpbyxor satt typ vid knäna
Så de blev helt rynkigt. Så liknade hon en av dom i det gamla barnprogrammet,
Simhud o simfötter eller va det hette? Så hon såg ut o bo i badkar.
vi låg dubbelvikta av garv alltså. haha.

Taxi hem. hämtade upp Tina fina. Hon deckade inte i taxin för en gångs skull=)
va hemma vid 6-halv 7 tror jag.

Tack för igår alla.
Måste göras om snart igen!
Får väll bjuda på en såkallad söt bild från gårdagen.


Kommentarer
Postat av: Iza

Hahaha, är du bakis får du skylla dig själv! :p kan vi inte se om vi kan bada hos pappa ngn kväll? Min rygg behöver verkligen det! Min mobil funkar inte! =/

Postat av: S

Hur gick detta till?

Jag var hemma vid den tiden och ni var inte ens på väg hem från malmö när vi drog?!

What?! Haha.

Smart drag by the way, så även tack för en kanonkväll, något åt det hållet iaf! ;)

2008-11-24 @ 17:22:00
URL: http://fuckingloveit.blogg.s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback