Le lite extra.

Det ringde en kund och frågade om vi hade kvar ett Pippi-pussel.
Det hade vi så jag frågade om jag skulle lägga undan ett till henne.
Och hon blev jätteglad för de skulle va till hennes barnbarn.
Sen kom en bekant till henne och hämtade det och skulle hälsa
att jag va mycket trevlig och tillmötesgående i telefonen och det skulle jag ha en eloge (?) för.
Tänk att en sån här småsak kan få en att le lite extra.


Den här kunden bodde i malmö och hade ringt runt till olika mackar.
men de hade bara varit nonchalanta i telefonen och inte erbjudit sig att beställa hem.

Jobbar man inom ett service yrke då ska man fane mig va serviceminded också!!

Och med detta inlägg förstår ni nog at jag jobbat hela dagen.
All work no rest.
Räta på ryggen och höj på ditt huvud.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback