Ligga-kvar-i-sängen dagen!!

idag är en typisk ligga-kvar-i-sängen dag.
Ville ICKE pallra mig upp när klockan ringde.
och inte nog med att den ringde 06.25.
Henrik ringer mig 02.25 och undrar om jag inte skulle hämta honom (!?)
jag undrar vem han tror han pratar med. "min fru".
Sen la vi på. Så ringer han kl 03.00 igen.
och samtidigt e där ngn som ringer på vår porttelefon.
Henke säger "jag tror jag tappat min nyckel"
Släpper in honom.. "älskling, älskling, Gissa var jag hade nyckeln? Gissa"
"I fickan?" muttrar jag surt..
"HAHAHA näää asså den satt i dörren, i dörren. hahaha"

Jäkla pucko.

inte nog med detta. Kevin ringer 05.50. då tyckte han väll att jag skulle gå upp?
Cyklade ner i ösregn och motvind. baah
såå summan av det hela.
LIGGA-KVAR-I-SÄNGEN DAG!!!


Kommentarer
Postat av: Emma K

ligga-kvar-i-sängen med nalle puh??! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback