Mannen? Nej, Männen i mitt liv.

Alla brukar ju säga "he´s the man of my life"
Men jag säger Detta är männen i mitt liv

Jag älskar när min pappa kommer o handlar av mig.
Han säger sånna saker jag behöver höra,
och när jag behöver höra det som mest också.
"Hej lilla gumman, jobbar du idag?"
Jag älskar min pappa. Han e verkligen bäst!

en annan som är bäst. Det är farfar.
Kramar alltid en som bara farfar kan.

Lillebror är rätt så bra han med.
För han kommer alltid och hälsar på när jag jobbar.

Henkis är bättre än bäst. Lyssnar som ingen annan.
Även om vi tänker helt olika så lyssnar han.
Gör mig lyckligare än någonsin!

Det är männen i mitt liv.


Kommentarer
Postat av: Iza

Vilka är damerna i dittliv då? :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback