Nu blev jag helt blöt.

Glömde ju skriva att en dag med Tina = en hel del roliga kommentarer.

När vi hoppade i bassängen idag så kläcker hon ur sig.
"åhh nu blev jag helt blöt"

Vi skulle köra till Lund från Burlöv.
Jag säger att vi ska köra mot Staffanstorp.
"nä, men vi vänger vänster här, de blir nog närmare...
Men OJ här får man ju inte köra vänster"


Tina- "Men vi ska kanske inte ens åka bil hem"
Jag- "nähä, och hur ska vi då komma hem? med helikopter eller?"

Hahaha.

Börjar kännas att vi simmat idag. i armar o rygg.
men de e skönt. =)
Mindre skönt e det att jag står på jobb nu.
ögonen är tunga.!

Kommentarer
Postat av: Tina

hahaha så klart du ska skrika ut om vad jag sagt! jag känner inget i armarna än, du som e klen ;)

2008-11-19 @ 22:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback