Torsdag!

Vilken toppendag vi haft idag. Jag Henkis och Lena!
Åkte först till Hammenhög för att få Henkes bil fixad. ( han har ju inte fått sålt den än) haha
De hade bytat ngt förra veckan. Och när han fick tillbaka den så va där
något som inte va fastspänt typ. Min Man va icke så glad.
Efteråt körde vi till Bo Olsson i Tommelilla Haej här får du mest för pengarna.
Blev i alla fall en ny filt till soffan. och lite annat smått och gott.

Sen åkte vi till Ingelsta Kalkon och åt sjukt god mat. E fortf mätt alltså.
kommer ju inte behöva äta något på resten av veckan iaf känns det som.

Kom hem och packade upp allt. Sen slocknade jag på soffan.
Det va riktigt skönt. nu ska jag snart byta om för träning.
Träning med Hardeberga idag. De andra i "laget" är i Sjöbo och tränar.
Men där sätter jag inte min fot. Så det är jag och Lillan ikväll.

Sen efter träningen är det nattjobb. Får skylla mig själv att de blev så.
men men. en natt är ok! =)

So long.


En halv bild. Precis som jag känner mig.
Halv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback