Måndagkväll

Gaaah gud vad tråkigt jag har det på jobb.
men har ju bara 1 timme o15 min kvar.
så de brukar gå snabbt. men ändå dötrist!

Jag pratade med Helen som sitter i damsketionen innan.
Det är styrelsemöte nu ikväll. så då får vi nog den riktiga domen.
Och jag som raggat spelare nu. va fasiken!
Vi snackade rätt länge. Om varför vi hamnat i detta läget.
det finns en person i Veberöds AIF som motarbetat att få upp yngre tjejer
i flera år. Vi har inte fått upp ett enda helt lag sen vi (F87/88) gick upp.
Jag tycker det borde finnas en gräns till hur länge det ska spelas flickfotboll.

I alla fall i en liten förening som Vetebröd.

So long!
Förresten, hinner ni läsa alla inlägg?
 jag uppdaterar ju lika ofta som en 14 åring bytar killar.

Kommentarer
Postat av: Emma K

Tur att någon uppdaterar ofta! Och Börje Salming, eller vad han hette, ingen aning, men jag kommer inte från någon sport familj :) Man lär sig något nytt varje dag!

Postat av: sara

Men gumman....jag jobbar på ett gruppboende för utvecklingstörda just nu!!! Skit roligt jobb faktiskt...många skratt blir det!!!! =)

2008-11-11 @ 22:24:23
URL: http://flummsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback