Varför kan inte tjejer va mer som killar?

Lördagskvällen började toppen med fixning hos Josse.
Eller ja, Josse fixade mig o natti. hihi. tack stump =)

Sen kom tjejerna vid 19 tiden och det va ostbricka o vin.
Förfesten va igång med vanlig musik och Sing Star.
"oj, vi kanske ska fixa taxi?" Josse oh jag satt i kö till olika taxibolag i typ 30 min.
Efter många om och men så fick vi tag på en taxi.
Vi kom till Slagt (Otippat?) haha fy vad roligt jag hade i början.
Men sen skulle vi gå till baren. Malin täller sig längst fram.
Jag och Emelie står bakom. Så puttar bartendern ner Malin.
Malin tappar balansen och ramlar bakåt och trampar mig på foten.
(Och dom jäkla klackarna är inte att leka med =)
Jag svor i typ 5 min. till slut kunde jag inte ha skon på mig.

Men jag stod och väntade på tjejerna medans de dansade.
Jag började bli grinig eftersom jag varit vaken nästan 24 timmar.
Så förlåt tjejer för mitt inte så roliga humör.

Men en sak jag inte fattar, VArför i helvete kan inte tjejer va mer som killar.
För killar e det bara "Jag drar nu, vi hörs imorgon" (om ens det)
Men nä, vi tjejer.. det ska dittas och dattas o bli sura miner.

vi va nog hemma vid halv 5 tiden.

Igår gjorde jag inte så mycket. jobbade 1 timme.
Sen hade vi filmkväll, Jag, Henkis, Robin, Emelie och Eric.
det behövs. somnade sjukt tidigt och vaknade vid halv 10 idag.

Idag ska jag städa och sen jobb ikväll.

Ha det bra allihopa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback