Gårdagen.

Det blev ingen update igår. (förlåt Emma K) Hade fullt upp hela dan i princip.
Hade en hel dag med älskling och hans pappa. =)
Först va vi i Dänemark och handla lite alkohol.
Nä, där ljög jag.. rätt så mycket blev det. =)

Sen hem och käka lite o sen åkt vi till Trelleborg.
Fotboll stod på schemat. Trelleborg - Göteborg.
Ingen höjdarmatch. Men det gick och kolla på.
Kallt som tusan va det i alla fall.

När vi kom hem va vi så trötta så vi slocknade direkt. Skönt =)

Idag är det jobb som gäller. 12-18 eller 16.
jag hoppas 16. För jag MÅSTE in till stan.
fixa grejer till helgen. Jag har dock redan fixat Henkes present.
Känns skönt. Men nu fick jag plötsligt panik.
Har INGENTING att ha på mig på lördag. baah!

Nä, nu får jag snabba mig lite.

Tja tja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback