sötsug?

Jag har ett problem. ett mega problem. det är skitjobbigt.
Alltid efter träning. Alltid. Så får jag ett sånt fruktansvärt sötsug.
Jag vet att jag borde stå emot det. Men det går inte.
Någon som har något tips på vad man kan göra för att slippa det?

Träningen gick väll bra. gjorde till och med mål.lyckades ta benen på Helen som vanligt.
"kan du ge fan i mina fötter någon gång, My?"

Whoops, men denna gången trodde jag faktiskt de va bollen.
Nu ser det mörkt ut för Damlaget igen. Speciellt när folk inte kommer o tränar.. eller hör av sig.

Nu sitter jag här i soffan med datorn i knäet och har kikat lite fotboll.
Juventus - Real Madrid.. njaa.. kom igen Real! aldrig varit ett stort fan av Juventus.
Men de blev en helt okej match till slut får man väll sträcka sig till.

Imorgon ska jag och Henkis åka o handla. Willys eller City Gross blir de nog.
Men det är imorgon det. Nu. Nu ska jag krypa upp i Henkes famn.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback