Måndag igen..

Då va det måndag igen..
Filmen vi såg i lördags va sjukt bra.
riktigt rolig va den. den rekomenderas starkt =)
Se den, Stepbrothers!

söndagen va jag och Henrik o kolla på en lägenhet.
vill haaa. men den va dyr.. =/
sen blev det fika hemma hos Henriks föräldrar.
mysigt och massa skratt som vanligt.

Hem och fixa sig lite inför gulle Vincents dop.
hann dock bara va med i kyrkan.
skulle börja jobba kl 15.

hade svinigt mycket o göra... men det är rätt skönt.
för tiden går mycket snabbare då =)

Idag har jag, Henkis och Eric varit på Nova.
jag va tvungen att köpa nya grusskor.
eftersom vi börjar träna på äckelgrus imorgon.

nu ska jag antingen kolla film eller baka något.

So long.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback