fredagkväll . ?

jag klättrar på väggarna redan. Varit förkyld i TVÅ dagar. 2 dagar.
Jag är trött på det. och då kan jag inte sluta tänka på Päran
som legat sjukt bra mycket längre än jag!

och just nu sitter jag och väntar på att hjärtat ska ringa.
så jag kan börja med maten. blir lite lagom sen middag idag.
men mig kan de ju kvitta. för jag ska ju ändå jobba natt.

Idag blir det kycklingfilé (ovanligt när de gäller mig?) och potatisgratäng
kantarellsås och sallad. mm börjar kurra i magen.

för övrigt så hade jag nog kunnat göra vad som helst för en resa.
till sol o värme. för exakt ett år sedan va jag och Henke på Cypern.
jag längtar tillbaka. take me back.

 

Kommentarer
Postat av: Marcus

Krya på dig! :)

Postat av: Päran

Ja, de suger med förkylning! Vill inget hellre än att resa bort bort bort. Hoppas vi ses ikväll raring. Saknar!

2008-10-18 @ 10:41:36
URL: http://emmaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback