Bakis Söndag. Jupp

Gud va gott det va med pizza.
men jag blev mätt fruktansvärt snabbt.
Natti skjutsade mig till Stefan där jag hämtade min cykel.
sen cyklade jag en liten runda. det va riktigt skönt.

Nu sitter jag här i soffan med massa tända ljus runtom.
Kollar på det nya programmet "hål i väggen".
det är riktigt roligt att kolla på faktiskt.
Henrik och Eric håller på att laga mat.
luktar bara kött i hela lägenheten nu.. Blööh.

Jag är sugen på något sött. typ en kaka.
ohh äppelpaj, det hade varit gott.
men ett lite för stort projekt nu såhär på en bakis söndag.

Nej, nu ska jag mysa till det riktigt här i hörnan.

Nu har jag semester i en vecka.. sååå skönt.
men dock är det en bulle dag på tisdag.
Rättegången.. önskar bara att jag får ett brev hem imorgon
där det står "utredning nerlagd".
Men det kan man väll se sig i stjärnorna efter.

So Long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback