Bara för man heter Malmö..?

Jaha, då hade vi möte efter träningen idag.
Det ser rätt så mörkt ut för Veberöds damlag i framtiden =(
Men en sak som vi fick reda på idag..
Va att Malmö har spelat ca 3 matcher med olicensierade spelare.
och de får bara böter och poängavdrag.
men Vi.. som fick lämna WO i en match pga sjukdomar.
Vi blir utslängda ur div 2..

Så detta ska ordförande mfl gå till grund och botten med.
eller är det bara vi som tycker att vi blivit orättvist behandlade?
Hade varit kul att höra vad utomstående tycker.

Så bara för att man heter Malmö så ska man få lov att bete sig på det viset?
hmm..

För övrigt så har jag sjutk ont i mitt ena knä.
nej,. intet blåmärke.. ONT!
Inuti.. vetifan va de är.. får de efter varje träning.
får väll sluta ta fötterna på motståndarna när man inte når bollen?
Vet ngra st som blir glada då iaf.
Men nej, det kan jag inte sluta med. det är för roligt =)


Nu ska jag fortsätta mitt "älskade".. hmmpf.. arbete.


So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback