Gossip folks.

Har Veberöd dött ?
Inget skvaller..
jag frågade Daniel
om han satt inne med något smskigt skvaller.
men inte ens Danne kunde hjälpa mig.

Jag brukar ändå vara den som kommer med
"tjejer, vet ni vad?"
"det här måste ni bara höra"

men känns som om det va längesen man skvallrade.
det är något av det bästa jag vet.
att skvallra.. haha tur att man har en mamma och systrar som är likadana!

I helgen ska jag ju dock jobba natt.
så då kanske det dyker upp ett och annat =)
Kan alltid hoppas. för jag kommer nog icke vara en trevlig människa fredag natt.

Jag är lite inne på att skriva den där tidningen.
Veberöds nytt.. i bloggform.
fast det hade nog inte varit så himla uppskattat. haha.

Gossip Folks hade den nog hetat i alla fall.

Nä, nu får jag sluta med mina fantasier
och återgå till att skura golv. ballekalle.

Puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback