Let me show you a better day..

Åhh vi såg världens finaste.. världens finaste skor.
jag skojar inte.. High Heels.. ahh drömskor.!
Vi gick runt o provade dom i säkert 10 minuter.
Jag provade ett par röda och natti dom svarta.
Vi velade och velade.. det slutade med att Natti köpte sina.
jag köpte inte.. vilket jag ångrar nu i efterhand!!!
Lätt o vara efterklok!

Fick dock med mig ett par jeans hem iallafall.
det är nog det jag hatar att köpa.. Jeans, jobbigt o prova.

Hörde en låt i stan..
Celine Dion & R Kelly - I´m your angel.
Tänker bara på Henrik när jag hör den.. den är underbar..

I'll be your cloud up in the sky
I'll be your shoulder when you cry
I hear your voices when you call me
I am your Angel,
And when all hope is gone I'm here
No matter how far you are, I'm near
It makes no difference who you are
I am your Angel, I'm your Angel

Let me show you a better day.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback