Lördagens bravader.

Söndag.. usch va man mår.. =/
Hade sjukt roligt igår.
först va de bowling som gällde.. jag är kiss kass värdelös.
men det är kul ändå. mitt lag kom tvåa.. =)
sen va de buffé.. mm smarrigt faktiskt. =)
Vi körde lite lekar.. Jennie hade kommit på en ny lek.. Ovanligt? Nepp=)
Man skulle säga ett påstående. och sen skulle alla peka på den man trodde.
Någon sa " det är mest troligt att denna person blir arbetslös"
Jag pekade på Annelie. och hon va sur för det hela kvällen. haha

Kvällens kommentar stod Lina för.
"grodan går till Lilla Torg och tar sig ett järn"
hahaha..

efter ett tag bestämde Jag, Annelie o Lina oss för att dra till Lilla Torg.
där träffade vi några av deras kompisar. satt där o tog en eller två öl.
sen ville vi ut o dansa.. så vi drog till Slagt.
Dansade hela natten lång.. ont i benen idag.
Annelie lärde mig öäven att man ska köpa 2 cider när man står i baren.
för då behöver man inte gå dit lika snabbt igen. haha hon e go den.

Mår som sagt inte 100 idag.
s jag ska träffa Päran, Natti o Emma.
vi ska käka pizza.. mm..
ska träffa Marie sen också. gå en sväng. behövs =)

So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback