Skitkväll helt enkelt.

Domen är kommen..
vi är uteslutna.. till 99%.
Ordförande skulle överklaga domen. så vi får invänta och se.
Annars är det antagligen div 5 som gäller nästa år.
Hoppa från div 2 till div 5.. stort steg. Neråt.
undra hur många spelare vi kommer tappa.
vissa är ju för bra för div 5.
och vissa.. som jag själv, hör hemma i div 5.
fast å andra sidan, börja om på ny kula kanske är vad vi behöver ?

Känslan i kroppen när man hörde "uteslutna"
den går inte riktigt att beskriva.. man kände sig sviken, upprörd, förbannad, ledsen.
Allt på samma gång.

Vi snackade i ca 30 min. tränade 1 timme.
när jag kom hem då kunde jag inte hålla tillbaka tårarna.
Henrik säger "det är inte du som ska känna såhär,
du som varit på varje jäkla träning,
ställt upp som du gör och bytar jobb pass hit o dit
för att kunna åka iväg på borta matcher osv osv.
det är dom andra egoistiska som ska känna så"
Han vet precis vad han ska säga och när han ska säga det!
Älskar dig!
Men varför kan man aldrig få in det i skallen?

Och till råga på detta.. så står jag nu och jobbar.
det suger fet jävla rövfettoballe!

jag SKA ha mina lediga veckor NU NU NU!!

sjukt tråkigt inlägg för er som inte är insatta i fotboll.
Nu ska jag gå o ja.. bara gå o få ut mina aggressioner.
jag har ont i benen dessutom och håller nog på o bli sjuk!!!

AHH VILKEN JÄKLA SKITKVÄLL!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback