Sometimes i wish i did act like a boy.

En låt som jag inte kan sluta lyssna på för tillfället.
Ciara - Like a boy.
ja, jag vet. gammal som gatan.
men sjukt bra. hon är grym, den där Ciara.

Wish we could switch up the roles and I could be that
Tell you I love you, but when you call, I never get back
Would you ask them questions like me, like, "Where you be at?"
'Cause I'm out four in the morning
On the corner rolling, doing my own thing

Sometimes, I wish I did act like a boy


Läste ett citat innan..
"ansträngning är inte ansträngning
förrän det börjar göra ont"
Det ska jag klistra upp i omklädningsrummet.
kan behövas.

Nu ska jag ringa Lillkusinen och sen packa väskan tror jag.

Jobb inatt igen. suck.

So long.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback