varning för dimma.

Ohh herregud vilken dimma det blev i lördes.
Först va vi hemma hos madde.
lekte en massa roliga lekar och drack.. väääldigt mycket.
shot hit o dit.. och en jäkla massa vin o smirre.

vi bestämde oss för att åka till Malmö... Slitage på schemat.
jag och josse hade inte så kul så vi stack vidare till Slagt.
Där träffade vi masa folk man kände.
NAtti Plutt o Tina Fina bla =)
blev ännu mer dricka där och det satte verkligen sina spår.
tiden sprang iväg.
och sen va de dags för efterfest.. haha.
Efterfest hemma hos Ricky med josse, vigge o benga!
vi åt potatisgratäng och snackade massa skvaller. haha
äntligen. eller ja. vad vi snackade om kommer jag inte riktigt ihåg.
vi fixade en taxi och släppte av josse i Hjärup.
o sen satt jag inkämd mellan Benga o Vigge hela vägen till Vete.
ingen av oss orkade sätta oss fram haha.
att få liv i dom två va inte världens lättaste ska jag säga.

Va hemma vid 7 tiden.. snurrade rätt så rejält.
skulle sätta min mobil i laddaren.
men oj. låg den i väskan?? Näänä.
fuck fuck fuck tänkte jag.
då måste den ligga hos Ricky.
och mycket riktigt gjorde den det.

så jag får den förhoppningsvis ikväll.
ni som känner mig vet att jag är beroende av min mobil.
min mobil är mitt liv.

söndagen spenderades med promenad med Emelie o robbo.
Middag hos mamma sen..smarrigt.
sen film mys med emelie, robin och Jenpa o Glenne.

nu sajag betala jävla räkningar.
SO long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback