dag 2 avklarad

Så då var dag 2 av 5 avklarad. Och jag har inga som helst problem
med att det återstår 3 lediga dagar.


Malmö med Fina va det bästa på länge. Två yrhönor i samma bil.
Behöver inte säga mer. Haha. Får man köra på vänster sida om refuger Tina? =D
Hann precis hem o ta min jacka sen mötte jag upp Plutt o Päran på puben.
Sen begav vi oss till Romele. Jag fick även med mig pappa ner där!!
Märks att han saknar fotbollen faktiskt.
Veberöd vann förresten med 2-0, Moa! ;)

Efter matchen körde Tina o jag o hämta min cykel o lasta in den i bagaget.
Såg på singing bee med mamma Maud.

Nu sitter jag här o ska snart krypa ner. Henkis är lite sur på mitt knappande
på tangentbordet.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, FASEN!! Men ni tar inte FC Trelleborg..:) Kommer du och tittar eller? Första matchen spelas i Trelle.. du måste komma..:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback