En liten(?) cykeltur.

Min lediga dag har hittills spenderats på cykel. Jag har ont i rumpan vill jag lova.
Jag och Henrik bestämde oss för att cykla till Dalby Stenbrott. Sagt och gjort.
När vi väl va där så ställde vi cyklarna och gick en runda runt om hela stenbrottet.
Jag fick svindel ett par gånger. Fy fan. Att folk vågar hoppa förvånar mig.
Sen lurade Henrik i mig att vi skulle cykla mot Björnstorp på vägen hem.
Motvind hela vägen. Sög rejält i benen. Och uppförsbackar. Ingen bra kombi.

När vi kom hem gick vi ner till Johannas och åt lunch.
Köttfärspaj till mig och kycklingsallad till Henrik! Sen körde vi rundan som vi cyklade.
När vi va hemma stod mätaren på 2,1 mil. Inte illa det ni. =)

Jag fotade med mobilen under hela rundan.
Men nu vet jag inte hur jag ska få in dom på datorn.
Jag doppade även tårna vid stenbrottet. Det va kallt som tusan.

Nu inväntar jag träningsdags. Hej Hå Träna På. Are you with me Hanna?




Kommentarer
Postat av: hanna

OM jag är! shit vad vi ska träna asså, woho :D !!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback