Funderingar på en tisdag eftermiddag.

Mina funderingar såhär en tisdag eftermiddag.
Ni vet det gamla ordspråket "Håll dina vänner nära, men dina fiender närmre"
Det är någor jag aldrig förstått. Vadå håll dina fiender närmre?
Vem vill vara nära sin fiende? Inte jag i alla fall. Inte för att jag tror att jag har
så värst många fiender?
Och varför skulle det vara så bra att hålla sin fiender närmre än sina vänner?

På tal om vänner. Tjejer. jag vet, jag är urusel på att höra av mig.
Mycket som går runt i min stackars hjärna nu.
Men jag saknar er och era galna upptåg ska ni veta.

Åter till fiender. Kan någon vara snäll och förklara detta för mig?
Så jag blir klok på det. så har jag en sak mindre att grubbla över.


Kommentarer
Postat av: Izza

Jag tror att det citatet är menat att man alltid ska "hålla koll" på sina fiender så att dem inte sätter käppar i hjulet för en. Asså så dem inte förstör ens liv, eftersom en vän kan man ju lita på att dem aldrig skulle göra något sådant men en övän/fiende kan man inte lita på därför ska man alltid ha ett öga på dem! Kan det inte vara så tror du?

Postat av: Marie

Jepp så är det Iza nickar om man känner sin fiende och vet vad dom gör så får man inga obehagliga överraskningar:)

2009-04-07 @ 22:37:33
URL: http://www.vixax.com
Postat av: Anonym

Du snackar om fiender, sen lägger du upp en bild på oss, hur fan ska jag ta de My?=) haha, är nog bäst du håller mig riktigt nära:P

2009-04-07 @ 22:53:05
URL: http://www.metrobloggen.se/ranki
Postat av: Anonym

HA HA HA, man vet aldrig med My=)Bäst att fråga så du inte tror man är värsta ärkefienden, är bara fienden..:P

2009-04-08 @ 07:24:04
URL: http://www.metrobloggen.se/ranki

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback