mitt i veckan vin

Träningen gick bra och nu njuter jag av att vara ledig 1 idag.
Gud vad lediga dagar är underskattade. Jag älskar dom.
Vågar man skriva att man njuter av ett glas vin? haha
Eller då får man kanske höra att man är alkis. Nä. Här är vi ärliga.
Jag dricker vin mitt i veckan. Said and done.

Fan va fok är gnälliga. Nu får man tydligen inte skriva vad man vill längre?
Ähh, läs inte om det inte passar. Eller ta det med mig direkt istället om det inte gillas.
det ska inte behövas gå genom 2-3 personer för att de ska komma fram.

Aja. klackspark på den faktiskt. Couldnt care less.

Nu ska jag bli vän med Henrik igen.


Kommentarer
Postat av: Iza

iza tycker inte att ni får glömma bort iza, ni ska tycka synd om iza som inte kan cykla en runda, iza tycker att ni ska komma hem till henne och mysa någon dag!

2009-04-09 @ 07:03:40
Postat av: iza

iza tycker inte att ni får glömma bort iza, ni ska tycka synd om iza som inte kan cykla en runda, iza tycker att ni ska komma hem till henne och mysa någon dag!

2009-04-09 @ 07:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback