Motionsdag.

Vi åkte ut till Sövde. Eric följde också med. Vi började traska
runt sjön. Vi gick o vi gick. till slut kom vi fram till en liten hage.
Då kollade vi klockan.. då hade vi gått i 1h o 20 min. Dags att vända
på skutan. Skulle ju hämta Mirella kl 14. Så vi vände och gick en annan väg.
Kom fram till bilen och då hade vi gått i 2 timmar. Jag älskar naturen.
Utom alla äckliga småkryp och flygfä. Ryser i hela kroppen.
Men det är så friskt o skönt o va ute. Skogsmulle varning på mig ja.
Jag har lärt mig att stänga av öronen när Henrik och Eric börjar sitt snack.
Sen slutar det med att jag går i min egna lilla värld. Ovanligt? hah

Mirella va hur glad som helst idag. Lite blyg för Henrik bara.
Vi åt lite fika och sen klädde vi på oss igen och gick till en lekplats.
Hon kommer sova gott ikväll kan jag tänka mig. Massa bus <3

Nu har jag nyss ätit med Lillan. Hon ringer nog snart igen. Vi ska ut o gå.
Måste gå bort maten vi ätit. haha. mina lediga dagar verka bestå enbart av motion.
Men det behövs och det gillas. Av både knopp o kropp.

Lägger in lite bilder senare.


Kommentarer
Postat av: hanna

du är ledig och kan träna hur mycket som helst

fattaru hur avundsjuk jag blir ? ;o :(

jag vill också kunna träna mycket, men jag måste plugga och gå i skolan i stället :(

ge mig sommarlov nu!

hahaha, andreas verkade assur på mig efter träningen i tisdags för att jag gick av coopers och spelade sen:S

ses ikväll snyggis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback