Skoproblem?

Solen bränner mina axlar och jag önskar jag hade en paraplydrink i handen.
Men nu börjar jag bli rastlös. Men jag ska njuta av solen sålänge jag kan.

Nu kom jag och tänka på en sak som vi snackade om i bilen hem från träningen igår.
Jag är tydligen en mästare på att göra av med eller slänga av mig skor på fyllan.
Så det var inte en engångshändelse i lördags at jag blivit av med min sko.
Efter en sillafest pratar Lennart Fridh in på min telefonsvarare såhär:
"Hej My, Lennart här. Jag vet inte hur eller varför dina skor hamnade i min
cykelkorg. Men jag tror det är dina i allafall. Hör av dig så kommer jag och lämnar dom"
Och då fattade jag verkligen ingenting. Stod som ett frågetecken.

En annan gång har jag tydligen klagat på ett jäkla skoskav och kastat av mig skorna
på Kulturen och sen traskat hela vägen till stationen barfota.
Och dagen efter har jag inte ens haft skoskav.

It can only be My Rosén


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback